رویدادها آرشیو خبر ها
حال تیم ما خوب نیست آقای ساری

حال تیم ما خوب نیست آقای ساری

حال و روز این روزهای بیانکونری خوب نیست و چه خوب که فصل رو به اتمام است تا همچنان امید برای بازگشت و از نو ساختن تیمی قدرتمند و یکسان برای اینده تیم محبوب مان وجود داشته باشد.

 

بانوی پیر در سه بازی اخیر خود نتایج ضعیف و دور از باوری را رقم زده که باعث شده شرایط رقابت های سری ا با وجود اختلاف امتیازی کمی دشوارتر از سال های پیش ادامه پیدا کند. با این وجود یوونتوسی ها همچنان شانس اول کسب اسکودتو هستند اما برای بسیاری از هواداران یووه حتی کسب اسکودتو نیز نمی تواند نمایش ها و نتایج این فصل یوونتوس را توجیه کند.

 

در این یووه آنچه که نبودش بیش از پیش نمایان شده، نبود روح مبارزه، انگیزه و شادابی ست، کاستی هایی که برخی تنها ساری را مقصر آن می دانند و گروهی در کنار ساری، بازیکنانی را دلیل این عملکرد و نمایش های ضعیف تیمی به نام یوونتوس می دانند که در ذهن خود آنچه که مکتب یوونتوس نام دارد جایی ندارد و انگیزه و دی ان ای پیروزی در آنان دیده نمیشود. و زمانی که روی نیمکت این تیم بزرگ مربی ای نشسته باشد که هیچ نشانی از یوونتوس و ذهنیت پیروزی طلبانه و ارزش های بانوی پیر ندارد نمی توان انتظار دیدن همان یوونتوس بزرگ با روحیه مبارزه طلبی که در هر دیدار برای رسیدن به پیروزی تلاش می کرد، داشت. و مطمئنا مدیران بیانکونری باید هر چه زودتر برای فصل آینده و ساخت دوباره یوونتوس با مربیان و بازیکنانی از ذات یووه اقدام کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: